Regulamin Sprzedaży Biletów

Regulamin sprzedaży biletów online do Garden Of Fun określony przez Wonderful Lighting Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni.

I. DEFINICJE

  1. Bilet – bilet wstępu uprawniający do korzystania z atrakcji Parku Rozrywki, w tym bilet 30 minutowy, godzinny, dzienny oraz tygodniowy; 
  2. Kupujący – osoba, która nabyła Bilet albo Bilety do Parku Rozrywki, przy czym przez pojęcie osoby rozumie się, zarówno osobę fizyczną, osobę prawną, jak i jednostkę organizacyjną; 
  3. Użytkownik – osoba, odwiedzająca Garden Of Fun oraz osoba, na której dane osobowe został wystawiony Bilet tygodniowy, przy czym przez pojęcie osoby rozumie się, zarówno osobę fizyczną i osobę prawną  
  4. Garden Of Fun położony we Władysławowie, przy ul. Żeromskiego 52, na terenie Centralnego Ośrodka Sportu w Cetniewie na terenie którego zorganizowany jest Park Rozrywki; 
  5. Park Rozrywki tematyczna instalacja plenerowa, oparta na technikach oświetleniowych oraz edukacyjno-rozrywkowych ekspozycjach, w tym pneumatycznych urządzeniach rozrywkowych, potocznie nazywanych dmuchańcami.  
  6. Organizator – Wonderful Lighting Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdyni przy ul. Architektów 67, 81-528 Gdynia, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000614792, posiadająca NIP: 9512412176 oraz REGON: 364312163; 
  7. Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży Biletów do Parku Rozrywki za pomocą Strony Internetowej; 
  8. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27.04.2016 r.; 
  9. Sprzedający – Wonderful Lighting Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdyni przy ul. Architektów 67, 81-528 Gdynia, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000614792, posiadająca NIP: 9512412176 oraz REGON: 364312163 – prowadząca sprzedaż Biletów za pomocą Strony Internetowej; 
  10. Sprzedaż online – sprzedaż Biletów elektronicznych prowadzona przez Organizatora poprzez Stronę Internetową. 
  11. Strona Internetowa – strona prowadzona w związku ze sprzedażą Biletów do Parku Rozrywki, za pomocą której można dokonać zakupu Biletu lub Biletów, jak również sprawdzić aktualne informacje godziny otwarcia Parku Rozrywki, Ceny biletów tj. www.gardenoffun.pl, której właścicielem oraz administratorem jest Organizator; 
  12. Operator płatności onlineOperatorem systemu PayU jest PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań́, przy ul. Grunwaldzkiej 182, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.000.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 7792308495, REGON 300523444. 
  13. Usługa Płatności Elektronicznych – Usługa świadczona przez PayU w ramach Systemu umożliwiająca dokonanie przez Kupującego Płatności na rzecz Akceptanta z wykorzystaniem Metod Zapłaty. 
  14. Płatność́ Elektroniczna – Dokonywana przez Kupującego zapłata na rzecz Organizatora z wykorzystaniem Usługi Płatności Elektronicznych świadczonej przez PayU w ramach Systemu. 
  15. Regulamin Porządkowy Parku Rozrywki  – regulamin atrakcji znajdującej się na terenie Centralnego Ośrodka Sportu w Cetniewie we Władysławowie, ul Żeromskiego 52 (84-120 Władysławowo) bezpośrednio po wejściu na teren Parku Rozrywki;

    II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy Regulamin określa zasady związane ze Sprzedażą on-line Biletów do Parku Rozrywki Garden Of Fun, za pośrednictwem Strony Internetowej https://bilety.gardenoflights.com/ 

2. Zasady związane z warunkami wejścia i przebywania na terenie Parku Rozrywki celem korzystania z atrakcji zostały przewidziane w Regulaminie Porządkowym Parku Rozrywki, dostępnym bezpośrednio na terenie Parku Rozrywki oraz na stronie internetowej https://gardenoffun.pl/  

3. Zakup Biletu lub Biletów jest równoznaczny z zapoznaniem się i akceptacją warunków niniejszego Regulaminu oraz Regulaminu Porządkowego Parku Rozrywki. 

4. Za pomocą Strony Internetowej, na zasadach przewidzianych w niniejszym Regulaminie, istnieje możliwość:  

1) powzięcia wiedzy o aktualnych datach i godzinach otwarcia Parku Rozrywki; 

2) powzięcia wiedzy o aktualnych cenach Biletów; 

3) zakupu Biletów do Parku Rozrywki; 

5. Sprzedaż Biletów do Parku Rozrywki prowadzona jest:  

1) bezpośrednio w Punkcie Sprzedaży Biletów wg. odrębnego Regulaminu; 

2) on-line za pomocą Strony Internetowej; 

6. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany cen Biletów. 

7. Bilet lub Bilety zakupione za pośrednictwem Strony Internetowej należy okazać na bramkach kontrolnych przy wejściu na teren Parku Rozrywki. 

8. W przypadku Biletów tygodniowych, zakupionych za pośrednictwem Strony Internetowej należy okazać je każdorazowo wraz z dowodem tożsamości na bramkach kontrolnych przy wejściu na teren Parku Rozrywki. 

9. Bilet lub Bilety uprawniające do korzystania z atrakcji Parku Rozrywki, należy zachować aż do momentu opuszczenia terenu Parku Rozrywki. 

III. RODZAJE I CENY BILETÓW

  1. W Sprzedaży on-line dostępne są bilety 30 minutowe, godzinny, całodzienny i tygodniowy dla dzieci od 1 do 15 r.ż. oraz opiekunów.  
  2. Ceny biletów:
    1) Bilet jednorazowy 30 minutowy:
    a) Bilet 1-15 lat: 25,00 zł;
    b) Bilet dla opiekuna: 10,00 zł. 

2) Bilet jednorazowy 1 godzinny: 
a) Bilet 1-15 lat: 45,00 zł;
b) Bilet dla opiekuna: 10,00 zł. 

3) Bilet całodzienny:
 
a) Bilet 1-15 lat: 80 zł; 
b) Bilet dla opiekuna: 10 zł. 

4) Bilet tygodniowy: 
a) Bilet 1-15 lat: 160 zł; 
b) Bilet dla opiekuna 30 zł. 

5) Organizator nie uznaje Karty Dużej Rodziny.
 

 3. Przez bilety tygodniowe rozumie się bilet imienny uprawniający do nieograniczonej ilości wejść do Parku Rozrywki, od daty zakupu przez 7 dni. 

4. Przez bilet dla opiekuna rozumie się bilet wstępu bilet wstępu dla osoby towarzyszącej dziecku w wieku od 1 do 7 lat, umożliwiający wspólne korzystanie z atrakcji Parku Rozrywki. Opiekun, który uiścił dodatkową opłatę, może przebywać na urządzeniach tylko w celu asystowania i asekurowania dziecka, a nie swobodnej zabawy. 

5. Ceny biletów oraz informacje o dokumentach uprawniających do zakupu biletów określonych w kategorii, znajdują się w Cenniku biletów dostępnych na stronie https://gardenoffun.pl/ 

IV. REZERWACJA ORAZ WAŻNOŚĆ BILETU

  1. Bilet zakupiony za pośrednictwem Strony Internetowej jest ważny do końca trwania sezonu Parku Rozrywki.  

W przypadku:  
1) Zakupu Biletu tygodniowego, upoważnia do wejścia na teren Parku Rozrywki codziennie i dowolną ilość razy, od daty zakupu przez 7 dni z wyłączeniem dni, w których Park Rozrywki jest nieczynny. 
2) Każdy Bilet, z wyłączeniem Biletu całodziennego i tygodniowego uprawnia do jednokrotnego wejścia na teren Parku Rozrywki celem korzystania z atrakcji. Po opuszczeniu terenu Parku Rozrywki, Bilet traci ważność i nie może zostać ponownie wykorzystany. 

 V. ZAKUP BILETÓW ONLINE

  1. Bilet lub Bilety do Parku Rozrywki mogą zostać zakupione za pośrednictwem Strony Internetowej. 
  2. W przypadku zakupu Biletu tygodniowego Kupujący zobowiązany jest do podania imienia i nazwiska Uczestnika oraz adresu mailowego. Dane te zostaną wydrukowane na Bilecie tygodniowym. Bilet zostanie wysłany w formie elektronicznej na adres mailowy podany przez Kupującego w momencie zakupu biletu. 
  3. Opłata za zakup Biletów dostępnych w Sprzedaży on-line dokonywana jest za pośrednictwem systemu PayU, w wysokości odpowiadającej pełnej kwocie wartości biletów. 
  4. Wymagania techniczne niezbędne do zakupu Biletu lub Biletów on-line są następujące:  
  1. komputer lub inne urządzenie z przeglądarką internetową wraz z dostępem do Internetu; 
  2. skrzynka poczty elektronicznej; 
  3. konto bankowe z dostępem przez Internet. 

    5. W celu skutecznego zakończenia zakupu Biletów dostępnych w Sprzedaży on-line, należy w ciągu 60 minut od chwili wybrania biletów dokonać płatności w ramach jednej sesji internetowej. 
    6. W przypadku wystąpienia błędów systemu, po upływie czasu przeznaczonego na zakup Biletów, anulowania lub odrzucenia płatności, jak również̇ jej potwierdzenia należy postępować́ zgodnie z komunikatami pojawiającymi się̨ w serwisie Sprzedaży on-line znajdującym się na Stronie Internetowej lub w wygenerowanych automatycznie mailach. 
    7. 
    W ciągu 2 godzin od chwili zakończenia zakupu zgodnie z ustępem powyższym, system wyśle na podany adres skrzynki pocztowej wiadomość e-mail z potwierdzeniem zakupu. 
    8. Umowa sprzedaży między Kupującym a Sprzedającym zostaje zawarta w momencie złożenia przez Kupującego zamówienia, zaksięgowania wpłaty oraz otrzymania na adres e-mail Kupującego, podany przy składaniu zamówienia, potwierdzenia dokonania zakupu Biletu lub Biletów. 
    9. Zakup Biletów dostępnych w Sprzedaży on-line jest możliwy w przypadku:  
  1. realizacji przez bank osoby dokonującej zakupu Biletów dostępnych w Sprzedaży on-line płatności za pomocą̨ systemu PayU lub posiadania karty płatniczej akceptowanej przez system PayU, 
  2. dostępności wolnych miejsc.

    10. Złożenie zamówienia na Bilet lub Bilety obejmuje następujące czynności:  
    1) wybór dnia wizyty do Parku Rozrywki; 
    2) wybór rodzaju Biletu lub Biletów; 
    3)wybór liczby Biletów; 

  3. poprawne wypełnienie formularza poprzez podanie:  
    1) imienia i nazwiska; 
    2) numeru telefonu (fakultatywnie); 
    3) kodu pocztowego (fakultatywnie); 
    4) adresu e-mail; 

    5. sprawdzenie poprawności wprowadzonych danych i szczegółów zamówienia;
    6. złożenie oświadczenia o akceptacji warunków Regulaminu sprzedaży Biletów oraz Polityki Prywatności;
    7. złożenie zamówienia poprzez kliknięcie w opcję “Zamawiam i płacę”; 
    8. przejście do Strony płatności i opłacenie Biletu lub Biletów do Parku Rozrywki za pośrednictwem Płatności Elektronicznej. 

    11. Kupujący, który złożył zamówienie, otrzyma wiadomość e-mail, zawierającą zakupiony Bilet lub Bilety do Parku Rozrywki w formacie PDF. 

    12. W sytuacji, w której Kupujący nie otrzymał Biletu lub Biletów, w tym Biletu tygodniowego Garden of Fun na wskazany przez siebie adres e-mail, należy sprawdzić, czy nie znajduje się on/one w folderze „SPAM” albo w innych folderach, takich jak: ,,Społeczności”, ,,Oferty”, ,,Inne”, do których grupowane są wiadomości przychodzące. 

    13. W przypadku, w którym po wykonaniu czynności sprawdzających, o których mowa w 13 Regulaminu, Kupujący nadal nie otrzymał Biletu lub Biletów, należy skontaktować się z Organizatorem w Punkcie Sprzedaży Biletów Parku Rozrywki lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail wraz z numerem zamówienia na adresy e-mail: kontakt@gardenoffun.pl  

    14. Brak możliwości zakupu Biletu lub Biletów, online nie oznacza braku Biletów w Punkcie Sprzedaży Biletów. 

    15. Biletu lub Biletów zakupionych za pośrednictwem Sprzedaży on-line nie trzeba drukować, możliwe jest bowiem ukazanie go/ich na telefonie lub innym urządzeniu mobilnym przy wejściu na teren Parku Rozrywki. Przed skanowaniem tak zakupionego Biletu lub Biletów należy:  
  1. ustawić maksymalną jasność ekranu; 
  2. otworzyć Bilet załączony do wiadomości e-mail (plik w formacie PDF); 
  3. powiększyć kody kreskowe do szerokości około 3 cm. 

    16. Koszty połączenia w celu pobrania wiadomości e-mail ponosi Kupujący, zgodnie z taryfą swojego operatora. 

    17. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek konsekwencje związane z nieprawidłowościami w funkcjonowaniu banku, wskazanego przez Kupującego w trakcie dokonywania płatności. 

    18. Organizator zastrzega sobie prawo do ustanowienia limitu ilości Biletów do Parku Rozrywki w ramach jednego zamówienia.

    VI. FAKTURY

    1. Sprzedający, po uprzednim zgłoszeniu Kupującego, w związku ze sprzedażą Biletu lub Biletów, wystawia faktury VAT oraz faktury uproszczone (paragon z numerem NIP) dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej.
  1. W przypadku zakupu Biletu lub Biletów, przez osobę prawną do wystawienia faktury VAT lub faktury uproszczonej (paragon z numerem NIP), konieczne jest uprzednie podanie numeru NIP. 
  2. W przypadku zakupu Biletu lub Biletów online – Kupujący zgłasza chęć uzyskania faktury poprzez zaznaczenie opcji „Chcę otrzymać fakturę” w trakcie składania zamówienia, a w tym celu podaje NIP oraz pełne i poprawne dane niezbędne do jej wystawienia. 
  3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Kupującego nieprawdziwych lub błędnych danych niezbędnych do wystawienia faktury. 
  4. W przypadku osób prawnych faktury wystawiane są niezwłocznie po dokonaniu przez Kupującego płatności, nie później jednak niż do 15-tego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiła zapłata za Bilet lub Bilety. 
  5. W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej faktury wystawiane są wyłącznie w przypadku gdy takie żądanie zostało zgłoszone nie później niż w terminie 3 miesięcy licząc od końca miesiąca, w którym nastąpiła zapłata za Bilet lub Bilety. 
  6. Kupujący wyraża zgodę na przesyłanie faktury w formie elektronicznej, na wskazany przez niego adres e-mail. 
  7. Koszty połączenia w celu pobrania wiadomości e-mail ponosi Kupujący, zgodnie z taryfą swojego operatora. 

VII. WYMIANA, ZWROT BILETÓW


  1. Bilety nie podlegają wymianie ani zwrotowi, z zastrzeżeniem punktu 7 podpunktu 2. Regulaminu. 
  2. Bilety zakupione w Punkcie Sprzedaży Biletów, mogą być zwrócone jedynie w sytuacji, w której Park Rozrywki zostanie zamknięty z powodu  wystąpienia siły wyższej, awarii całkowitej na podstawie poprawnie złożonej przez Klienta reklamacji. 
  3. W sytuacji, o której mowa w punkcie 7 podpunkcie 2. Regulaminu, zwrot kosztów poniesionych w związku z ich zakupem (cena), zostanie dokonany przez Organizatora przelewem, na numer rachunku bankowego, z którego nastąpiła zapłata. 

VIII. BRAK PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie z art. 38 pkt. 12 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. 2020 poz. 287), Kupującemu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zakupu Biletu na wydarzenie, które odbywa się w określonym terminie. 
  2. Zakup przez Kupującego Biletu lub Biletów jest jednoznaczny ze złożeniem oświadczenia, iż został on poinformowany o braku prawa odstąpienia od umowy i żądania zwrotu wartości zakupionego Biletu lub Biletów, zgodnie z art. 38 pkt. 12 Ustawy o prawach konsumenta. 

IX. REKLAMACJE

  1. Wszelkie pytania, uwagi lub reklamacje dotyczące zakupu i realizacji Biletów zakupionych za pośrednictwem systemu Sprzedaży on-line należy przesyłać pocztą elektroniczną na adres e-mail kontakt@gardenoffun.pl. 
  2. Reklamacje winny być składane nie później niż w przeciągu 14 dni od zaistniałego zdarzenia będącego przyczyną reklamacji. 
  3. W reklamacji Kupujący powinien wskazać:  
  1. imię i nazwisko; 
  2. adres e-mail; 
  3. numer telefonu; 
  4. numer zamówienia, którego dotyczy reklamacja; 
  5. przyczynę reklamacji; 
  6. opis sytuacji, której reklamacja dotyczy, 
  7. numer konta, na który ma zostać dokonany zwrot za uiszczony Bilet lub Bilety 

    4. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 14 dni od daty ich otrzymania, z wyjątkiem sytuacji, gdy przyczyna reklamacji leży po stronie operatora płatności PayU. Wówczas, Kupujący zostanie przez Organizatora poinformowany, iż reklamacja winna zostać przekazana przez Kupującego operatorowi płatności PayU. 

    5. Odpowiedź na reklamację Organizator udziela Kupującemu drogą elektroniczną, na adres e-mail, z którego reklamacja została zgłoszona. 

    6. Jeżeli Organizator nie udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie, o którym mowa w punkcie 9 podpunkt 4. Regulaminu, uważa się, że uznał on reklamację. 

    7. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Kupującego, przysługuje mu zwrot wpłaconych środków. 

    8. Zwrot wpłaconych środków odbywa się przelewem na konto wskazane przez Kupującego w reklamacji. 

    9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowo zgłoszone reklamacje, w szczególności za podanie nieprawidłowych lub nieprawdziwych danych przez Kupującego. 

    10. Reklamacje dotyczące zakupu Biletu lub Biletów w Punktach Sprzedaży Biletów odbywa się na zasadach określonych w odrębnym regulaminie – Regulaminie sprzedaży biletów w Punkcie Sprzedaży Biletów. 

 

X. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

  1. Dane Kupującego oraz osób działających w imieniu Kupującego będą przetwarzane zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27.04.2016 r. 
  2. Dane, o których mowa w punkcie XI.1 Regulaminu przetwarzane będą w celu zawarcia umowy sprzedaży między Kupującym a Organizatorem na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie oraz w Regulaminie Porządkowym Parku Rozrywki oraz w celu realizacji tejże umowy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, jak również w celu wywiązania się przez Administratora z obowiązków nałożonych przez obowiązujące przepisy prawa podatkowego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, a także celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Organizatora, polegających na dochodzeniu roszczeń lub obrony przed roszczeniami, zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z Kodeksem cywilnym i Kodeksem postępowania cywilnego, a także w celu popularyzacji Parku Rozrywki, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. 
  3. Do danych osobowych gromadzonych i przetwarzanych przez Administratora należą w szczególności: imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, data urodzenia, adres zamieszkania, wizerunek (fotografie/nagrania video). 
  4. Administratorem danych jest Organizator – Wonderful Lighting Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdyni przy ul. Architektów 67, 81-528 Gdynia, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:0000614792, posiadająca NIP: 9512412176 oraz REGON: 364312163; 
  5. Kontakt z Administratorem jest możliwy pod adresem e-mail: iod@gardenoflights.com oraz listownie na adres: ul. Architektów 67, 81-528 Gdynia. 
  6. Dane osobowe Kupującego oraz osób działających w imieniu Kupującego przetwarzane są w celu obsługi procesu sprzedaży Biletów, przyjmowania i zwrotu płatności za Bilety oraz w celu realizacji usługi Parku Rozrywki. 
  7. Odbiorcami danych osobowych będą:  

1) podmioty uprawnione do otrzymania danych na podstawie przepisów prawa; 
2) osoby upoważnione przez Administratora danych; 
3) podmioty, którym Administrator danych zleca wykonanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych. 

8. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres 5 lat, licząc od początku roku następującego po roku, w którym został zakupiony Bilet, a także przez okres niezbędny dla realizacji obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z obowiązujących przepisów prawa. 

9. Kupującemu przysługuje prawo:  

  1. dostępu do treści swoich danych; 
  2. prawo do sprostowania swoich danych; 
  3. żądania usunięcia swoich danych; 
  4. ograniczenia przetwarzania swoich danych; 
  5. prawo do kontroli przetwarzania swoich danych; 
  6. uzyskania kopii swoich danych i ich przenoszenia; 
  7. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. 

10. Sprzeciw można zgłosić w dogodny dla siebie sposób, w szczególności przez wysłanie wiadomości na adres e-mail: iod@gardenoflights.com lub pisząc listownie na adres: Wonderful Lighting Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdyni przy ul. Architektów 67, 81-528 Gdynia. 

11. Kupującemu przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w razie uznania, że przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy RODO. 

12. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do obsługi procesu sprzedaży Biletów, przyjmowania i zwrotu płatności za Bilety oraz w celu realizacji usługi Parku Rozrywki. 

13.  Dane Kupującego nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. 

14. Dane Kupującego nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. 

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia transmisji danych w trakcie dokonywania zakupu, przerwy oraz błędy w działaniu Strony Internetowej, wynikające z jakichkolwiek przyczyn od niego niezależnych. 
  2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości albo dane zagubione lub utracone w Internecie z przyczyn niezależnych od niego. 
  3. Przed wizytą w Parku Rozrywki należy sprawdzić, czy w wybranym dniu Park Rozrywki będzie otwarty. Organizator publikuje informacje dotyczące godzin otwarcia Parku Rozrywki oraz jego czasowego wyłączenia z użytkowania na Stronie Internetowej. 
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do swobodnego decydowania o momencie rozpoczęcia i zakończenia Sprzedaży on-line. 
  5. Organizator zastrzega sobie prawo wstrzymania Sprzedaży on-line w dowolnej chwili z przyczyn losowych lub technicznych. 
  6. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany niniejszego Regulaminu. 
  7. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, RODO, Ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U.2019 poz. 1781) oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tj. Dz. U. 2020 poz. 287). 
  8. Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej: www.gardenoffun.pl.